המשרד להגנת הסביבה: מכל האמוניה לא יוכל להתרוקן עד לתאריך היעד

    דוד פיינגולד 2 Comment on המשרד להגנת הסביבה: מכל האמוניה לא יוכל להתרוקן עד לתאריך היעד

    בהתאם להחלטת בית המשפט העליון: המשרד להגנת הסביבה האריך את היתר הרעלים למכל האמוניה בחיפה והקפיא את המצב הנוכחי • נדרשת הבהרה מביהמ"ש נוכח משך הזמן הצפוי לריקון המלא של המכל

    אזור התעשיה במפרץ חיפה צילום: משה מילנר, לע"מ
    21:11
    07.05.24
    אבי מימרן No Comments on השר אמסלם: "בתקשורת אני מתעדכן יותר מאשר בקבינט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כדי לממש את החלטת בית המשפט העליון, המשרד להגנת הסביבה האריך את היתר הרעלים למכל האמוניה עד ל-31 ביולי. המשרד אף פרסם כי יש צורך לחדש את היתר הרעלים של החברה שפג תוקפו. כרגע המצב אוסר כל מילוי נוסף של המכל באמוניה.

    בהמשך לקביעת בית המשפט העליון כי יש לרוקן את מכל האמוניה באופן סופי עד ליום 31 ביולי, בכוונת המדינה לפנות לבית המשפט לקבלת הבהרה אם מדובר בריקון עד קו שאיבת המשאבות – המצב בו המכל נמצא היום – או ריקון מוחלט, שידרוש זמן רב יותר מסיבות בטיחותיות.

    בהתאם להנחיית בית המשפט לקבל דיווח על חלופות טווח קצר וארוך, ממשיך המשרד לבצע בדיקות חוזרות של עמדותיו לגבי החלופות. נכון לרגע זה אין כל שינוי בעמדתו, כפי שהוצגה לבית המשפט, לאחר קבלת הבהרה מטעם בית המשפט העליון, וכן לאחר השלמת הבחינה של תוכנית הריקון העדכנית שהוגשה – יעדכן המשרד את היתר הרעלים במידת הצורך.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מיליונים פה מדברים

      1. אסור עדיין להיות שאנן.
        ביבי ״מושחתיהו״, ינסה עוד כל תכסיס אפשרי, על מנת לסייע לחבריו הטייקונים.
        חייבים גם לעמוד על המשמר, שביבי יחד עם עוזרו הנאמן השר לאיכ״ס, לא ינסו להעביר חקיקה של הכנסת, וזאת על מנת לבטל את החלטת בית המשפט העליון.
        זה אמנם נשמע הזוי, אבל כבר היה תקדים בזמן המאבק סביב הקמת תחנת הכוח ״רידינג ד״ בצפון תל אביב.
        אז, אחרי שכשלו הנסיונות לאשר את בניית תחנת הכוח המזהמת, העבירה ממשלת מפא״י חוק בכנסת שכותרתו ״חוק רידינג ד׳״
        מכיוון והסיאוב של נתניהו עולה אף על הסיאוב של המפא״יניקים, חייבים לעמוד על המשמר ולהערך ליצירת קואליצייה רחבה של כל חברי הכנסת שתסייע בחסימת כל ניסיון נואל, להשארת ״מיכל המוות״ במפרץ חיפה!!!